DB Media heeft zich naast de traditionele mediakanalen (radio, tv, out of home, print en online) ook toegelegd op sportsponsoring. Enerzijds vanuit het geloof in de meerwaarde hiervan en anderzijds vanuit een passie voor sport. We adviseren adverteerders die zich willen positioneren, verbinden aan en associëren met sport in het algemeen of een bepaalde sport in het bijzonder, maar niet de budgetten hebben voor zware landelijke mediacampagnes. Door gebruik te maken van het domein sport is het voor zowel regionale- als landelijke adverteerders mogelijk om de naamsbekendheid en merkvoorkeur te vergroten door middel van slimme activaties met de fans, hierbij slim gebruikmakend van bijvoorbeeld de communities en social media kanalen, maar ook van bijvoorbeeld activaties op locatie of met de club, bond en/of sporters zelf. Exposure rondom sportwedstrijden brengt je bedrijf, logo of merk in beeld bij een miljoenenpubliek. O.a. op televisie bij Eredivisie- en Eerste divisie clubs, maar ook in buitenlandse voetbalcompetities, zowel bij live-uitzendingen als samenvattingen. Ook hebben wij een groot netwerk in andere sporten als schaatsen, hockey, tennis en het sterk in opkomst zijnde padel.

 

DB Media brengt binnen het sport medialandschap alle mogelijkheden helder in kaart voor je. De bekendste vorm van adverteren rondom sport is TV reclameboarding. Maar denk bijvoorbeeld ook aan billboarding rondom sportprogramma's van Viaplay en ZIGGO Sport (Formule 1 met Max Verstappen), ESPN (Ajax, Feyenoord, PSV, maar ook alle andere betaald voetbalorganisaties), Eurosport (Wimbledon, Roland Garros, Australian & US Open), RTL7 (UEFA Europa League) en Vandaag Inside. Daarnaast winnen podcasts over sport steeds meer aan populariteit. Denk hierbij aan podcasts over voetval (VI) en Tour de France. Kortom, diverse interessante mogelijkheden om je merk aan het domein sport te koppelen en hierbij gebruik te maken van de grote trouwe achterban. 

Meer weten? Neem gerust contact met ons op voor alle mogelijkheden.