Wil jij ook de beste mediadeals van Nederland? 

Marketing gaat om het verschil maken en winnen. Of het nu marktaandeel, merkbekendheid of omzetgroei is. En om te kunnen winnen, moet elk stukje van de puzzel kloppen, van merkstrategie tot positionering en van creatief concept tot mediastrategie, zowel offline als online. Volledig geïntegreerd, meetbaar en gericht op return on investment. Een sterk merk betekent niets als het niet converteert, en een mediastrategie is kansloos zonder een sterk merk.

 

DB Media & Marketing is een onafhankelijk media & marketing consultancy bureau dat middelgrote en kleine merken helpt om groot te worden door precies te weten waar en hoe doelgroepen (online en offline) zich bewegen en het beste kostenefficiënt bereikt kunnen worden. We zijn gespecialiseerd in het werken met kleine budgetten tot jaarbudgetten van enkele miljoenen euro’s. Wij laten zien dat er veel meer kan dan gedacht. Een beperkt budget en bijvoorbeeld toch op landelijke TV bij The Voice of Holland of Heel Holland Bakt? Het kan via ons.

 

Adverteerders die graag werken met een kleiner bureau met veel aandacht, kundige mensen, creativiteit in strategie maar ook in inkoop, zijn bij ons aan het juiste adres. Ook wordt na 17.00 uur gewoon de telefoon nog opgenomen en worden e-mails dezelfde avond nog beantwoord. De beste deal krijgen is voor veel partijen ook belangrijk. Als je dit zoekt, neem dan graag eens contact met ons op voor meer informatie. 

 

Over DB

DB Media & Marketing is opgericht door Simon de Best, een nuchtere ondernemende allround media- en middelenexpert (radio, tv, out of home, print en online). Voordat hij DB Media & Marketing oprichtte, is hij jarenlang actief geweest in de mediabranche. Dit in verschillende management- en directiefuncties bij grote media-exploitanten als Metro International en Telegraaf Media Groep, waar hij o.a. verantwoordelijk is geweest voor verschillende nationale- en internationale award winning mediacampagnes, nieuwe merkintroducties (Metro Mode) en diverse events en sponsorships met o.a. Ajax en Feyenoord. Ook is hij in Nederland verantwoordelijk geweest voor de 2 grootste gratis nieuwsmerken: Metro & Spits. Dit over alle platformen heen. 

 

Met zijn achtergrond veel ervaring met impactvolle mediacampagnes, media- en middelenstrategie, mediaplanning en -inkoop, zowel aan media-exploitant- als bureauzijde. Dit op een zeer divers klantenpakket variërend van Unilever tot KPN, van de TOTO tot H&M en van Procter & Gamble tot L'Oréal. Daarnaast is het werken met kleinere budgetten bekend terrein; met beperkte(re) middelen een optimaal resultaat bereiken. Een enorme uitdaging, die alleen door slimme- en originele strategieën te realiseren valt. Van complexe middelen- en mediastrategieën voor grote multinationals tot efficiënte, recht-toe-recht-aan inkoop van een mediaplan.