DB Media is opgericht door Simon de Best, een ondernemende allround media- en middelenexpert (radio, tv, out of home, print en online). Voordat hij DB Media oprichtte, is hij jarenlang actief geweest in de mediabranche. Dit bij grote media-exploitanten als Metro International en Telegraaf Media Groep, waar hij o.a. verantwoordelijk is geweest voor verschillende nationale- en internationale award winning mediacampagnes, nieuwe merkintroducties (Metro Mode) en diverse events en sponsorships met o.a. Ajax en Feyenoord. Ook is hij in Nederland verantwoordelijk geweest voor de 2 grootste gratis nieuwsmerken: Metro & Spits.

 

Met zijn achtergrond veel ervaring met impactvolle mediacampagnes, media- en middelenstrategie, mediaplanning en -inkoop, zowel aan media-exploitant- als bureauzijde. Dit op een zeer divers klantenpakket variërend van Unilever tot KPN, van de TOTO tot H&M en van Procter & Gamble tot L'Oréal. 

 

Daarnaast is het werken met kleinere budgetten bekend terrein; met beperkte(re) middelen een optimaal resultaat bereiken. Een enorme uitdaging, die alleen door slimme- en originele strategieën te realiseren valt. Van complexe middelen- en mediastrategieën voor grote multinationals tot efficiënte, recht-toe-recht-aan inkoop van een mediaplan.